top of page
  • pgtblog

Веда пред журналистите ни


Веда е американският помощник-учител по английски език в ПГТ. Учениците от 8 в клас, които първи се запознаха с Веда, взеха първото интервю за годината. Интервюто е проведено на английски език и преведено за медията ни на български.

Стивън: Защо реши да дойдеш в България?

Веда: Завърших университета миналата година и ми предстоеше да започвам работа. Фулбрайт търсеше учители по програмата си за обмен и понеже е много престижно да работиш за тях, не се поколебах да започна работа и съответно да дойда в България.

Тошко: Може ли да ни разкажеш как е в Америка?

Веда: Родена съм в Америка, в малък град в Джорджия. Беше ми скучно в там и затова се преместих в столицата на щата Атланта.


Стивън: Кое е любимото ти американско ястие?

Веда: Обичам тайландската кухня.

Оги: А любимото българско ястие?

Веда: Баница с тиква.

Дениз: Спортуваш ли ?

Веда: В Америка спортът е част от начина на живот. Тренирала съм 10 години американски футбол, а с мама играем тенис.

Тошко: Какво правят вечер тинейджърите в САЩ?

Веда: Спортуват, ходят на фитнес, посещават различни клубове по интереси. В петък ходят в клуб.


Оги: До кога ще останеш в България?

Веда: Много ми харесва и може би след 10-те месеца, ще остана за още 10 месеца, което е максимумът.


Не разбрахме защо точно България и защо точна ПГ по туризъм е избрала, но следващия път ще зададем въпроса.


83 views
bottom of page